Suurenda efektiivsust: Smartsheet lahendused Eesti ettevõtetele
- Andro Kullerkupp
- Jun 14, 2024
- 3 min read
Updated: Oct 25, 2024
Soovite oma protsesse optimeerida ja efektiivsust suurendada? Vertex Investment OÜ, Eestis tegutsev kogenud ärikonsultatsioonifirma, pakub juba alates 2022 aastast Smartsheet lahendusi, et aidata ettevõtetel jõuda uuele tasemele.
Vertex on ametlik Smartsheeti platvormi partner, kellel on üle kahekümneaastane kogemus konsultatsiooniteenuste pakkumisel. Meie eesmärk on digitaliseerida ja automatiseerida ettevõtete protsesse kõigis suurustes Eestis, pakkudes Smartsheeti litsentse ja kohandatud lahendusi.
Smartsheeti eristab selle paindlikkus, mis võimaldab ettevõtetel analüüsida ja kohandada nende protsesse. Olenemata sellest, kas vajate projektijuhtimist, müügijälgimist või ressursside planeerimist, Smartsheet pakub mitmesuguseid lahendusi, mis vastavad teie konkreetsetele vajadustele. Ettevõtted saavad Smartsheeti kasutades tõhusust kiiresti ja suhteliselt taskukohaselt suurendada võrreldes mistahes ERP-lahendusega.
Smartsheeti hinnapaketid (vaata allpool UUDIST muudatuste kohta al. 24.06.2024)
Smartsheet pakub erinevaid hinnapakette, mis sobivad erinevate vajaduste ja eelarvetega ettevõtetele. Valige endale sobivaim:
Individual: Sobib iseseisvatele kasutajatele, kes vajavad põhilisi projektijuhtimise tööriistu.
Business: Ideaalne väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes vajavad meeskonnatöö ja koostöö võimalusi.
Enterprise: Suurettevõtetele, mis vajavad täiustatud turvalisust, juhtimist ja integratsioonivõimalusi.
Free Users: Smartsheet võimaldab ka tasuta kasutajatel proovida platvormi põhilisi funktsioone. Tasuta versioon on ideaalne neile, kes soovivad enne otsuse tegemist tutvuda tööriista võimalustega ja katsetada, kuidas see nende vajadustele vastab.
Kasutage võimalust ja võtke meiega ühendust, et leida just teie ettevõtte vajadustele kõige paremini vastav lahendus. Litsentsi võite osta otse Smartsheet lehelt või saate selle soetada ka meie kaudu. Hinna erinevus puudub, kuid meie kaudu kaasneb sellega kohalik tehniline tugi.
Smartsheeti sobivuse proovimiseks loome teile esmase lahenduse ilma litsentsita, et te ei peaks tegema litsentsikulu, teadmata kas Smartsheetiga jätkate. Kui lahendus sobib siis saate endale litsentsi soetada ning anname teile loodud pilootlahenduse üle.
Uurige lisa meie teistest lugudest või võtke ühendust smartsheet@vertex.ee.
UUDIS!
Smartsheet muudab oma hinnastamismudelit
Smartsheet liigub üle laialt levinud mudelile, kus kõik domeeni sisemised kasutajad ehk liikmed on tasulised. Lisaks sellele muutusele tuuakse kasutusele ajutine kasutusmudel. See tähendab, et kui liikmed jagavad töölehti, aruandeid või armatuurlaudu koostööks, antakse neile ajutine Smartsheeti litsents. Süsteemiadministraatorid saavad üle vaadata kasutamise aruanded, et tuvastada kasutajate vajadusi ja anda neile püsiv litsents. Otsustamise hõlbustamiseks pakub Smartsheet süsteemiadministraatoritele täiendatud aruandlust, et süvitsi mõista, mida liikmed Smartsheetis teevad ja kas nad vajavad litsentsi. Kui süsteemiadministraator otsustab, et ajutine liige ei vaja litsentsi, saab ta nad muuta külaliseks või vaatlejaks ning nende eest ei pea maksma.
Miks Smartsheet oma litsentsimismudelit muudab?
Mudelit lihtsustatakse, et paremini võimaldada kasutajatele ligipääsu Smartsheet võimalustele.
Millal uus mudel jõustub?
Uus mudel jõustub uute kasutajate jaoks kõigis kanalites 21. juunil 2024. See tähendab, et uued kliendid ja olemasolevad kliendid, kes ostavad uusi või täiendavaid pakette, kasutavad uut litsentsimismudelit.
Millal mõjutab see minu organisatsiooni?
Eeldatavasti hakkavad kõik olemasolevad paketid üle minema uuele kasutajalitsentsimudelile alates 2025. aasta keskpaigast.
Kas olemasolev litsentsiomanik saab nüüd uuele mudelile üle minna?
Kahjuks ei saa te seda mudelit enneaegselt kasutada. Oleme loonud täiesti uue hinnakujundusloogika, mis ei ühildu varasema koostööpartneri loogikaga. Küll aga jätkame aktiivset suhtlemist selle muudatuse ja ülemineku kohta kuni protsessi lõpuleviimiseni. Teid hoitakse jooksvalt vajalike sammudega kursis.
Kas mõni Smartsheet konkurent kasutab sarnast mudelit?
Jah, kõik meie konkurendid kasutavad litsentsimismudelit, mis arvestab juurdepääsutasemega. Usume, et meie mudel on konkurentidest heldem. Me anname oma klientidele võimaluse lisada igal ajal mis tahes arvu litsentse ning külalised ja vaatamine on alati tasuta ja piiramatu.
Mis on ajutised litsentsid?
Need on sisuliselt ajutised Smartsheeti litsentsid. Teie konto liikmed, kellel on 90-päevane ajutine juurdepääs litsentsile, on ajutised liikmed. Need ajutised liikmed said ajutise litsentsi, kuna nad tegid koostööd teie Smartsheet konto liikmega ja neil olid adminiõigused lehele, aruandele või juhtpaneelile (dashboard). 90 päeva möödudes saavad süsteemiadministraatorid üle vaadata kasutamisaruanded, et tuvastada kasutajate tegelikud vajadused ja muuta nad vajadusel tasulisteks liikmeteks. Kui süsteemiadministraator otsustab, et ajutine liige ei vaja litsentsi, saab ta nad muuta külaliseks või vaatlejaks ning nende eest ei pea maksma.
Kas see ei suurenda minu meeskonna töökoormust, kui soovime oma kasvu hallata?
Täna on süsteemiadministraatorid Smartsheeti kasutamise vahendajad ja nad peavad perioodiliselt auditeerima oma lahendusi ja protsesse, et otsustada, kas nad soovivad kellelegi litsentsi anda. Edaspidi saavad süsteemiadministraatorid iga 90 päeva järel otsustada, kas nad soovivad liikmele tasulise litsentsi väljastada või mitte.


